پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226383
برگزاري بيش از 600 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
تاریخ انتشار : 1395/06/29 13:02:23
نمایش : 1076
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: در هفته دفاع مقدس 634 عنوان برنامه برگزار مي‌شود که از اين تعداد 232 برنامه درون‌سازماني و 432 برنامه برون‌سازماني است.
به گزارش جهانبين نيوز؛ سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس 634 عنوان برنامه برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه ۲۳۲ از اين تعداد برنامه درون‌سازماني است افزود: 432 عنوان برنامه برون‌سازماني بوده و براي خواهران و برادران در سنين محتلف برگزار مي‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ادامه داد: براي برگزاري برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس دو هدف اصلي درنظر گرفته شده است يکي نشان دادن اقتدار نيروهاي مسلح براي افزايش اعتماد مردم و دوم ايجاد ياس و نااميدي براي دشمن.

سردار محمدسليماني با اشاره به برگزاري نمايشگاه مهر ولايت در فرهنگسراي شهرکرد تاکيد کرد: اين نمايشگاه در سه قسمت، بخش نرم‌افزاري شامل غرفه‌ها، بخش سخت‌افزاري که بيرون از نمايشگاه قرار دارد و بخش ديگر آن بازسازي عمليات کربلاي پنج است به صورت نمايشي ويدئويي برگزار مي‌شود.

وي آغاز برپايي نمايشگاه را يکم مهرماه و پايان آن را ۱۵ مهر که مصادف با سالروز ورود رهبر انقلاب و سالگرد کنگره دانست و خاطرنشان کرد: در اين ۱۵ روز ۱۵ برنامه با حضور ۱۵ سخنران در فرهنگسرا داريم و هر روز براي يک قشر در نظر گرفته شده است.

سردار محمدسليماني افتتاح نمايشگاه مهر ولايت را در دومين روز مهر و با حضور مسئولين دانست و گفت: غبارروبي و عطرافشاني قبور شهدا در سراسر استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: برنامه ديگر در هفته دفاع مقدس رژه باشکوه نيروهاي مسلح در ۳۱ شهريور در مرکز اين استان برگزار مي‌شود و در برخي از شهرستان‌ها با يک روز فاصله و در برخي ديگر برنامه بصورت صبحگاه مشترک است.

سردار محمدسليماني برپايي خيمه‌هاي سلامت در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه و ويزيت رايگان بيماران در مناطق محروم را از ديگر برنامه‌اي اين هفته عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاري همايش اساتيد دانشگاه و نخبگان، برگزاري همايش بزرگ پيشکسوتان و رزمندگان، اختتاميه جشنواره ادبيات استاني، پياده‌روي خانوادگي و... از ديگر برنامه‌هاي اين هفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهامحال و بختياري به برگزاري رژه چهارمحال و بختياري در استان خوزستان اشاره و اضافه کرد: همايش شبکه روشن‌گري، همايش اقوام بختياري، سرکشي از خانواده‌هاي شهدا از ديگر برنامه‌هاي در اين هفته است.

وي اوج برنامه‌ها براي اين هفته را در روز 15 مهرماه دانست و يادآور شد: جشنواره روز سرباز برنامه‌اي است که در هفته دفاع مقدس براي تجليل از مقام سربازان برگزار مي‌شود.

سردار محمدسليماني با اشاره به تقارن عيد غدير و هفته دفاع مقدس تاکيد کرد: بازسازي واقعه غدير عمل ديگري است که به لطف الهي در اين راستا و به همت بسيج کارهاي خوبي انجام شده و استقبال خوبي هم از سوي مردم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) ادامه داد: برنامه بازسازي واقعه غدير علاوه‌بر داخل کشور امسال در خارج کشور هم برگزار مي‌شود.

وي از بازسازي واقعه غدير در شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و سامان خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه طبق آمار گذشته استقبال خوبي از اين موضوع شده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html